EURES - Jobs for young people
Głównym celem kampanii EURES jest podniesienie świadomości wśród młodych ludzi na temat usług sieci EURES oraz zwiększenie liczby młodych korzystających ze wsparcia EURES przede wszystkim w zakresie dostarczania informacji na temat bezpiecznego poszukiwania pracy na unijnym rynku pracy oraz możliwości wsparcia podczas i po rekrutacji.
Grupy docelowe kampanii - odbiorcy zewnętrzni:
• młodzi absolwenci szukający swojej pierwszej pracy,
• studenci uczelni wyższych, którzy jeszcze nie weszli na rynek pracy, ale zaczynają myśleć o swojej pierwszej pracy,
• młodzi profesjonaliści już obecni na rynku,
• pracodawcy, którzy rekrutują młodych ludzi.
Zapraszamy do śledzenia kampanii w mediach społecznościowych używając #EURES4Youth oraz sprawdzania działań w kalendarzu wydarzeń na naszej stronie głównej.
Kampania potrwa od listopada 2022 r. do lutego 2023 r.