Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie informuje, iż w związku z utrzymującym się stanem epidemii związanej z zachorowaniem na koronawirusa COVID-19,
w trosce o dobro i bezpieczeństwo klientów oraz pracowników,
wprowadzona zostaje zmiana w zakresie obsługi bezpośredniej
na terenie Powiatowego Urzędu Pracy w Gryfinie oraz jego filii w Chojnie:
1. Obsługa klienta odbywa się w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00
2. Warunkiem skorzystania z możliwości bezpośredniej obsługi, jest wcześniejsze, telefoniczne umówienie wizyty z pracownikiem danego działu.
Wykaz telefonów do poszczególnych pracowników znajduje się pod następującym linkiem: Pracownicy Gryfino, Pracownicy Chojna.
3. Klienci oczekujący na wejście zobowiązani są do zachowania odpowiednich, bezpiecznych odległości pomiędzy sobą (zalecana odległość min. 2m).
4. Wejście na teren Urzędu możliwe jest tylko i wyłącznie z zasłoniętym nosem i ustami (np. poprzez maseczkę ochronna, chustę, szal, itp.).
Osoby mające trudności w oddychaniu proszone są o zakładanie przyłbic ochronnych.
5. Po wejściu do Urzędu należy zdezynfekować ręce.
6. Przy stanowisku obsługi może znajdować się tylko i wyłącznie 1 klient (1 osoba dorosła; ograniczenie nie dotyczy opiekuna/kuratora osoby niepełnosprawnej) oraz pracownik Urzędu. Prosimy o przychodzenie w miare mozliwości bez osób towarzyszących.
7. Na terenie Urzędu, w wyznaczonych strefach, klient porusza się tylko i wyłącznie w obecności pracownika działu związanego z przedmiotem wizyty.
8. Zaleca się ograniczanie kontaktu osobistego do niezbędnego minimum. Preferowana formą kontaktu pozostaje kontakt telefoniczny, mailowy, pocztą tradycyjną bądź poprzez portal praca.gov.pl.
9. W dalszym ciągu w przedsionku Urzędu ustawiona jest tzw. skrzynka podawcza, do której można składać dokumenty (wnioski, podania, rozliczenia itp.).