
Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie ogłasza
I Edycję konkurs wniosków na organizację
PRAC INTERWENCYJNYCH
dla osób bezrobotnych w wieku 18-29 lat lub 55 lat i więcej
w ramach środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)
Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego (FEPZ) 2021 – 2027
Wnioskodawca ubiegający się o zorganizowanie Prac interwencyjnych w ramach konkursu zobowiązany jest do zawarcia z osobą bezrobotną skierowaną do wykonywania tych prac umowy o pracę na okres minimum 10 miesięcy w pełnym wymiarze lub w połowie wymiaru czasu pracy przy czym starosta refunduje cześć kosztów wynagrodzenia tej osoby przez okres do 6 miesięcy a miesięczna kwota refundacji nie przekroczy obowiązującej kwoty zasiłku dla bezrobotnych (aktualnie: 1.662,00zł) i składek na ubezpieczenia społeczne od tej kwoty.
od 24.02.2025 do 07.03.2025
Do realizacji przyjęte zostaną wnioski pracodawców, które otrzymają najwyższą liczbę punktów oraz minimum 40 pkt.,uzyskanych w oparciu o następujące kryteria:
-
Deklaracja zorganizowania prac interwencyjnych dla osoby po 55 roku życia – 27 pkt.
Deklaracja zatrudnienia osoby bezrobotnej w ramach prac interwencyjnych w pełnym wymiarze czasu pracy – 15 pkt.
Deklaracja powierzenia wykonywania prac interwencyjnych w systemiejednozmianowym – 20 pkt.
Deklaracja wypłaty wynagrodzenia za pracę dla osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych w kwocie brutto przekraczającej co najmniej o 10% kwotę obowiązującego minimalnego wynagrodzenia - 23 pkt.
Wywiązanie się przez wnioskodawcę z warunków umów zawartych z PUP Gryfino zakończonych w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dniem złożenia wniosku o organizację prac interwencyjnych lub nie korzystanie z organizacji prac interwencyjnych w okresie ostatnich 12 miesięcy - 15 pkt.
Szczegółowe informacje dotyczące konkursu określa „Regulamin konkursu …." (do pobrania poniżej)
Projekt: