ePraca - nowa baza ofert pracy

Print Drukuj

Nowa baza ofert pracy - ePraca.

Kogo dotyczy obowiązek zgłaszania ofert pracy?

 

Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie informuje, że

od 1 czerwca 2025 r.

będą obowiązywały nowe zasady zgłaszania przez pracodawców

ofert pracy do urzędów pracy i ich upowszechniania

w bazie ofert pracy o nazwie ePraca (aktualnie Centralna Baza Ofert Pracy).

 

W związku z powyższymi zmianami, oferty pracy do ePracy obowiązkowo zgłaszają:

1) organy władzy publicznej;

2) organy samorządów gospodarczych i zawodowych;

3) podmioty reprezentujące zgodnie z odrębnymi przepisami Skarb Państwa;

4) podmioty reprezentujące państwowe osoby prawne albo osoby prawne samorządu terytorialnego oraz podmioty reprezentujące inne państwowe jednostki organizacyjne albo jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego;

5) podmioty reprezentujące inne osoby lub jednostki organizacyjne, które wykonują zadania publiczne lub dysponują majątkiem publicznym, oraz osoby prawne, w których Skarb Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub samorządu gospodarczego albo zawodowego mają pozycję dominującą w rozumieniu przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów.

 

Co daje instalacja aplikacji ePraca?

Celem twórców aplikacji ePraca było stworzenie programu, który umożliwi szybki i łatwy dostęp do informacji na temat ofert pracy oraz wydarzeń publikowanych w Centralnej Bazie Ofert Pracy przez wojewódzkie i powiatowe urzędy pracy oraz Ochotnicze Hufce Pracy. Dlatego postawiono na czytelny wygląd (interfejs) oraz łatwą i intuicyjną obsługę. Po uruchomieniu ePracy możliwe jest szybkie filtrowanie ofert pracy: według zawodu (wpisując tylko nazwę zawodu) lub według lokalizacji (wpisując nazwę lokalizacji lub kod pocztowy).

 

Inne ważne i przydatne funkcjonalności aplikacji ePraca to:

  • wskazywanie geolokalizacji, czyli wskazanie bieżącej lokalizacji na mapie;
  • wyskakujące powiadomienia (ang. Push) – informacje o nowy ofertach, szkoleniach, targach (funkcjonalność dostępna wyłącznie na Androidzie);
  • miejsca, lokalizator GPS – wyszukiwanie w okolicy, prezentacja na mapie, wyznaczanie mapy dojazdu;
  • połączenia telefoniczne – natychmiastowe wykonywanie połączeń, wysyłanie SMS/email;
  • kalendarz – zapisywanie terminów spotkań lub zaplanowanych wydarzeń (targów, szkoleń);
  • kontakty – zapisywanie danych kontaktowych;
  • mechanizmy podpowiedzi i wyszukiwania;
  • połączenia - bezpośrednie przywołanie numeru telefonu i wywołanie połączenia telefonicznego;
  • konta - proste przywołanie adresu email i wysłanie poczty elektronicznej;
  • subskrypcje – zapisane kryteria wyszukiwania ofert pracy i wydarzeń (funkcjonalność dostępna wyłącznie na Androidzie);
  • publikacja ofert pracy i wydarzeń w charakterze postów na kontach użytkowników w portalach społecznościowych.

 

Zachęcamy wszystkich do pobrania i korzystania z aplikacji ePraca

Wiecej o aplikacji: naciśnij tutaj

Informacje o publikacji dokumentu